Leirabestas har utfordret meg….

Denne utfordringen går ut på å informere om 4 ting i livet ditt.

1. *4 steder jeg har bodd:))

Langmoheia, Storforshei og Mjølan. Blei bare 3 det. 🙂

2. *4 jobber jeg har hatt:))

Butikkansatt, Regnskapsansvarlig, Linedance instruktør, barnehageassistent.

3. *4 filmer jeg har sett

Roadhouse, Coctail, Dirty Dancing, Over the top.

4. *4 program jeg følger

Ser minimalt på tv, så det er ingen program jeg følger.

5. *4 steder jeg har vært

Puerto Rico, Mallorca, Kreta, Tyrkia

6. *4 ting jeg fikk til jul

Lys fra lysstøyperiet, eggkoker, stor lykt, penger.

7  *4 barnetv program jeg har sett

Fraglene, Lekestua, Tjorven, Labbetus

Dette var litt om meg og så skal jeg til slutt utfordre 4 nye

 

Imo4.blogg

Ceciliefanevik.blogg

Frufladseth.blogg

Angelmummy.blogg

2 kommentarer
    1. Hei så artig at du tok utfordringen:) så spennende da linedance instruktør jeg blir imponert jeg:))og Puerti Riko kor er det ? mye spennende og jammen minnet du meg på et par barnetv serier jeg hadde glemt:))ønsker deg en god natt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg