28.mai.2011

Beautiful blogger award !

Veldig koselig å titte innom bloggen for å finne ut at jeg har fått en blogg award,veldig koselig!
Det er sofaprinsessensverden som har gitt den til meg. Tusen takk!

 

Reglane er slik:

1) Link til den som gav deg awarden

2) Besvar spørsmåla

3) Gi prisen vidare til 1-10 andre bloggar

Spørsmåla er som følgjer:

Kvifor starta du å blogge?
Etter å ha funnet masse inspirasjon på forskjellige blogger, bestemte jeg meg for å begynne å blogge. Kanskje jeg kunne inspirere andre. 🙂

 Kva for bloggar følgjar du?
Det er for det meste hobbyblogger jeg følger, men også bloggere som tar flotte naturbilder og som skriver slik at jeg må trekke på smilebåndet. Som F.eks. Fruensvilje og mimmimor. 🙂

Favoritt makup-merke?

Det eneste jeg bruker er fuktighetskrem, kjøpt på apoteket.

 Ditt må-ha-på makup

Ansiktskrem, også kjøpt på apoteket

Favoritt klesmerke

Har ikke noe favoritt merke. Kjøper det jeg finner, som passer meg og som jeg liker.

Favorittfarge
Det kan variere en del, men for tiden er det lilla og turkis.

Favorittfilm
Ingen favoritt her heller. Men jeg liker å se morsomme og spennende filmer. 🙂


Kva for land vil du besøke, og kvifor?

Spania, for der er det varmt nå. 🙂

 Perfyme?

Hypnose og Chantilly

hvem får den av meg:

Nå har jo denne awarden gått en del runder her, og jeg har ikke oversikt over hvem som har fått den. Du må bare ta det som ett kompliment om du får den flere ganger.:-)

Her er de jeg har valgt:

mimmimor

Strikkepinnen

loppelill

imo4

gretashobby

venkesstrikk

Det er jo så mange flere som fortjener denne, så alle mine bloggvenner, dere får den. :-))))

9 kommentarer

Siste innlegg