Heklet og tova sitteunderlag

Det har jo blitt en del sitteunderlag som er strikket og tovet.
Men så kom jeg over dette mønsteret på heklet og tova sitteunderlaget.
Måtte jo prøve meg på det også. :-)

Dette er Heklet i Cortina Soft.
Krok nr. 8

Tovet godt i maskin.
Størrelse 39 x 39cm, etter toving

Synes det ble ganske flott jeg da. :-)

Stikkord:

12 kommentarer

mimmimor

09.12.2012 kl.18:38

Dette ble veldig flott. Og kanskje noe hendene mine hadde klart. Finnes det noen slags oppskrift? Bildet ble for lite til at jeg skjønte hvilken teknikk som var brukt.

akbhandy

09.12.2012 kl.19:10

mimmimor: Tusen takk skal du ha. Var morsomt å prøve noe annet. Også var det veldig enkelt. :-) Mønsteret finner du inne på Gjestal.no. Gå inn på gratis mønster.

Greta

09.12.2012 kl.19:14

Veldig fint, du får til det meste

strikkogtov

09.12.2012 kl.20:07

Så fint. Orginalt med heklet sitteunderlag :)

akbhandy

09.12.2012 kl.20:39

Greta: Tusen takk! :-)

akbhandy

09.12.2012 kl.20:39

strikkogtov: Takk for det. :-)

mimmimor

09.12.2012 kl.21:01

Takk for tipset - fin side, det :)

fruensvilje

09.12.2012 kl.23:18

enig med deg,denne vart flott og annerledes :)

Hobbystua

09.12.2012 kl.23:36

Dette var et flott og fargerikt sitteunderlag. Og ser du har skrevet hvor du fant dette også,,så nå er den siden lagret under favoritter og her blir det jo enda flere gratismønster etterhvert skjønner jeg. Og samtidig mye fint som kan friste både deg og meg og mange flere:)

Må du ha en flott uke og jeg håper du ikke stresser for mye:))

Julie

14.12.2012 kl.09:07

Hei:)strikker du marius genser? eller vet du om noen som gjør det?:)

Vibeke

23.10.2013 kl.13:35

Hei :) eg prøvde å gå inn på Gjestdal no og sjå om dette mønsteret var der, men eg fann det ikkje... Husker du kva tråd du brukte og kva str heklekrok?

akbhandy

23.10.2013 kl.18:28

Vibeke: Hei hei. Var å kikka på Gjestal og det ser ut som mønsteret er tatt bort. Brukte Cortina Soft og heklekroken nr. 8. :-)

46, Rana

Hei, jeg er en dame som har funnet masse inspirasjon på blogger og sider her på nett. Vil derfor legge ut bilder av det jeg lager, så kanskje jeg kan inspirere noen andre med det. Legg gjerne igjen en kommentar. Det er alltid morsomt å få tilbakemeldinger. Både ris og ros. :-) Noe du lurer på, så ta gjerne kontakt. akbhandy@hotmail.no Har også en salgsblogg, akbsalg.blogg.no, som du er velkommen innom.

Flag Counter