Lange tova-votter

Har laget en del tova votter igjenom tiden,
men synes ikke de sitter slik jeg vil på hånden.
Bestemte meg for å prøve ut litt, til jeg finner den perfekte votten. 🙂

Det første paret ble slik:

Disse er litt lange. Går godt over håndleddet
Ribbestrikk for at den skal sitte tett inntil håndleddet.

             

Tommelen ble litt for lang.
Bredden passet perfekt, for mine smale hender.
Ribben vil jeg prøve ut litt mer.

Strikket i Rauma Vamse garn (rester)
Strikkepinner nr. 5
Mønster: Eget

8 kommentarer
    1. synnøve marthinsen: Takk skal du ha. Ribben gjorde jobben sin ja og fargene likte jeg godt selv. Blir nok å prøve med litt forandringer også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg