Strikka lue med dusk + salgsblogg

Strikka lue med dusk.
Var jo så heldig å vinne 2 garnpakker til lue i ett lotteri.
Slik ble den ene seende ut.

Strikket i Colorado
Pinne nr. 7
Mønster fulgte med i pakken
Størrelse: One size

 

SALGSBLOGG

Det begynte å fylle seg veldig opp i salgskassa mi nå.
Så jeg har nå laget meg en salgsblogg.
Der legger jeg ut alt jeg lager som jeg ønsker å selge.
Ta gjerne en titt her om dere ønsker. 🙂

 

#Strikket #Knitted #Lue #Garnpakke #Lotteri #Colorado
#Mønster #Pattern #Salgskassa # Salgsblogg

8 kommentarer
    1. Flott lue. Det var ein del inne på salgssida di ja. Du satte prisene før du konsulterte emg , tror eg. Eller så ahr du jammen fått tak i billig garn hehe. Pris er ikkje enkelt det er sikkert og visst. HA ei flott helg

    2. fruensvilje: Den lue er skikkelig myk ja. Har en til som skal stikker, men det blir ikke ennå. Likte ikke helt det garnet. Er heldigvis ikke et stort prosjekt. 🙂

    3. gretashobby: Takk takk, det ble ei grei lue dette. Småtingene har jeg satt pris på før jeg konsultere deg om de større tingene. Men siden jeg tydeligvis har tatt altfor lite for tidligere strikk, måtte jeg ha en liten tilvenning. Hehe. Så har lagt meg litt under. Men kommer sterkere tilbake ettervært. Tusen takk for hjelpa, godt med litt veiledning. Ha en fin helg. Klem

    4. Heisan:-) Så festlig denne luen ble og fin med pelsdusken på. Og så må jeg gratulere deg med en salgsblogg du har opprettet her tror jeg vel du får en del henvendelser etter hvert for er jo bare fine strikkeprodukter du har laget. Og du har en overkommelig pris på dine produkter og det er ikke noen overpris heller. Det blir sikkert salg skal du se:-) Ønsker deg en fortsatt fin helg:-)

    5. Hobbystua: Tusen takk skal du ha. Likte pelsdusken jeg også. blir spennende med denne salgsbloggen. Måtte forhøre meg litt med Greta for prising. Synes dette med prising er veldig vanskelig. Får håpe det kanskje blir litt salg. Har fått noen venner til å linke på Facebook, da jeg ikke har det selv. Så får jeg bare vente å se hva som skjer. 🙂 Go søndag til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg