Lue med flette

Nå begynner jeg jaggu å henge etter med blogginga.
Har flere ting ferdige, men ikke blogget.
Tiden strekker liksom ikke til.

Men her kommer det et lite strikk. 🙂

Denne lua med flette på, ble jeg veldig godt fornøyd med.
Tykk og varm. Og den sitter veldig godt på hodet.

Strikket i garnet Mor Aase Tykk Superwash

Tror det kan bli flere av denne sorten. 🙂

Mønsteret fant jeg i et  Mor Aase hefte.

Min salgsblogg

 

#Lue #Fletter #Småstrikk #Strikket #Knitted #Garn #Yarn
#MorAase #TykkSuperwash #Mønster #Pattern #Håndarbeid #Håndlaget #Håndstrikket

10 kommentarer
    1. ikke noe er bedre enn en god hue som sitter godt inn til ørene,og når den i tillegg er så fin da er det helt greit å kle seg med lue 🙂 mor åse har vist flere sorter garn skjønner eg,det har liksom bare vært en sort hos oss av det slaget

    2. Hei. Det var ei veldig fin lue. Ligner litt på ei eg har strikka. Kanskje mest fordi det er flette og nesten samme farge. Ser ut som ei god lue det der da. så spennende at du ahr masse som du ikkje ahr blogga da. Da forventer eg masse innlegg fortløpende fra deg no. HA ein fin kveld og god uke

    3. gretashobby: Tusen takk! Du har nok laget noen som er ganske lik. Du er jo så flink med flettestrikk. Den ble veldig god. Har en del å blogge ja, men tiden strekker liksom ikke til. Men det skal nå bli noen innlegg fremover. Klem fra nord.

    4. fjellgeitbundingen: Tusen takk skal du ha. Hvordan dette garnet er i bruk, vet jeg ikke ennå. Er første gang jeg bruker det, men det kjennes ganske godt ut. Får se hvordan det oppfører seg ved bruk. Greit å strikke av også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg