Luke 3 i min adventskalender er åpen

Adventskalender 2015

Velkommen innom min adventskalender.
Så koselig at dere vil delta. 🙂

Først vil jeg gratulerer Leikny, som ble vinneren av luke 2.
Lue  kommer i posten. :-))

Da var det klart for luke 3.


Luke 3


Heklet og tova sitteunderlag

For å delta kan du legge igjen en kommentar på dette innlegget.
Ønsker du en dobbel sjangse kan du også dele dette på din blogg.
Husk å legge igjen mailadresse.


Trekkes 3.søndag i advent kl. 21.00

Vinner blir publisert i eget innlegg

17 kommentarer
    1. Da var du komen til luke 3 ja. Trode dett var ei lita brikke med det same eg. Sitteundelag er jo kjekt å ha. Har så eg greier meg eg. Men er no med alikevel. Håper du får mange med deg denne gangen også. Klem fra sogn

    2. Jeg prøver meg igjen jeg 🙂 dette var jo et fint sitteunderlag <3 Og jeg får nok nøye meg med en kommentar for rekker ikke innlegg også 🙂 Håper du får en nydelig dag <3

    3. Dette var en fin og annerledes sitteunderlag,som å sitte på en sol )) skal reklamere på bloggen min eg ))for jeg kan tenke meg att mange kunne tenkt seg en slik sol under baken hi hi

    4. gretashobby: Så det selv at det så ut som ei brikke, så måtte skrive at det var et sitteunderlag. 🙂 Koselig at du er med, selv om du har nok av sitteunderlag. En fin dag til deg. Klem

    5. fruensvilje: Tusen takk skal du ha. Med ett slikt sitteunderlag blir det som å sitte på sola ja. Godt og varmt. :-)) Du er så flink til å dele på bloggen din. Takk takk. Ha en flott dag. :-))

    6. Hei igjen:-) Det er klart jeg vil være med på trekningen av dette flotte sitteunderlaget. Så har gjort litt reklame for deg på bloggen min:-))) Fortsatt fin kveld og så ses vi snart igjen:-))

    7. Hobbystua: Så bra at du vil være med denne gangen også. 🙂 Takk for at du reklamerer på bloggen din. 2 lodd til deg. Nå er jeg klar for håndballkamp. 🙂 En fin kveld til deg også. :-))

    8. Jeg vil gjerne ha et par lodd til den store trekningen 🙂 Koselig med kalender på bloggen! Jeg skal legge ut en link på bloggen min 🙂 God adventshelg!

    9. Nå har jeg sett anbefalinger om din kalender et par steder..så måtte jo innom å prøve meg :))
      Blir et lodd fra meg da…:)) Ønsker deg en fin førjulstid :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg