Jula varer helt til påske…

Neida jula er rydda ut for lenge siden her. 🙂

Men lagde en stor gnom, som jeg ikke fikk tova og ferdigstilt før jul.
Kunne ikke la den ligge helt til neste jul, så nå har jeg fått tova og fylt den.

Endelig en gnom slik jeg vil ha den. 🙂

Den er strikket i Cortina Soft
Pinne nr. 7
Tova godt i maskina
Og fyllt med 100 gr fyll.

Høyden på denne ble 50 cm med dusken.
Disse blir det nok flere av, i forskjellige størrelser.


Min salgsblogg

 

#Jul #Christmas #Gnom #Strikket #Knitted
#Tova #Felted #CortinaSoft #Håndarbeid #Håndlaget #Håndstrikket

12 kommentarer
    1. Halloen vennen. Tenkte nok at du hadde starta på neste jul eg ja. Spørs om eg burde funne meg oppskrift og prøvd meg på slike ein. Veldig fin desse vennenene dine. Eller Gnom som dei også kan kalles. Ikkje mye som minner om julestemning i dag da. Regner og snøen er vel snart vekke om det ikkje snur snart. Mildveret er vel kommet til nord også no. Slik at ein akn vere ute i barnehagen.Ha ei flott ny uke. klem

    2. gretashobby: Takk skal du ha Greta. Ble veldig fornøyd med denne. Nå skal den pakkes ned til neste jul. Her er det skikkelig julestemning ute. Masse snø og snøen ligger så fint på trærne. Er blitt veldig mye mildere her ja. Bare – 2 grader no. Men det kommer nok regn snart her også. I morgen blir det nok mye aking i barnehagen. 🙂 En fin uke til deg. Klem

    3. Heisan:-) Det ser ut til og være en riktig så fin gnom du har strikket nå og at du fikk den slik du hadde sett den for deg er jo det beste. Artig med den store hatten med bremmen på,gjør den litt ekstra fin:-) Men at jula varer helt til påske,,” nei det er ikke sant, nei det er ikke sant for derimellom kommer faste “:-) Ønsker deg en riktig fin ny uke.-)

    4. Hobbystua: Takk skal du ha Marianne. Ja denne ble jeg godt fornøyd med. Og egentlig er det godt at jula ikke varer helt til påske. En riktig fin uke til deg også. :-))

    5. frodith: Nå er den klar og bare venter på at det skal bli desember, men først skal den få kose seg i en kjørlig kjeller frem til den tid. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg