Morro med ballonger

Som dere sikkert har fått med dere,
så hadde frøken frodith en liten test om vi hadde fulgt med i timene.

Jeg hadde vel ikke fulgt helt med i timene, men med litt sniking på tidligere innlegg fikk jeg alle rett.
Dermed vanket det premie på meg. 🙂

Premien var en pose ballonger og en ny utfordring.
Den var å ta bilde av ballongene i bruk og legge ut på bloggen.

Siden vi var klar for tur med bobilen, måtte ballongene bli med på påsketur.

Her kommer litt av resultatet.:-)


Flytende ballonger
 


Flyvende ballonger
Her har jeg prøvd meg litt på lunapic,
som fodith fortalte om.


Ballonger som påskepynt i trærne
 


Her var det flere som synes ballonger er morsomme. 🙂
 


Åhhh, bare en igjen. 🙁

Tusen takk frodith for en morsom premie og utfordring. 🙂

Da må jeg bare ønske dere alle en fortsatt fin påske.

8 kommentarer
    1. Herlig resultat 🙂 Så mange forskjellige varianter 🙂 Moro å se hva folk fikk ut av dette 🙂 Gøy når premien kan bli en aktivitet 😀 hi-hi

    2. Hehe, dere leker dere med ballonger skjønner eg. hihi. Morsomme bilder du har tatt dette. Eg er ikkje gald i ballonger. Dei sprekker. Men gøy å sjå at andre liker dem. Nyt dei siste dagene av påsken min venn

    3. gretashobby: Ballonger er morsomme. Så mye sprell mann kan finne på med de. Og ja de sprekker. Det var det King som sto for. :-)) Ble en litt kortere bobiltur enn planlagt, da været ikke var på vår side. Men dagen i dag ser ut til å bli superfin. Så den skal nytes. En fin påskedag til deg.

    4. Heisan:-) Ja dette var litt av en premie som du selv måtte finne på og gjøre noe med,,men fantasien din kom jammen frem på dette også. Nå fisker Ann-Kristin med ballonger som agn og dette bildet var kjempeflott og fargefine ballonger som pyntet opp i treet. Tenker King lurte på dette sprellet så han ble vel fornøyd når han fikk smelt dem av til slutt:-) Håper dere har hatt noen fine dager i påsken og som her har det ikke gjort annet en og regnet. Trasig men været får vi ikke gjort noe med. Må du ha en fortsatt fin dag og hils både mannen og King.-))

    5. Hobbystua: Ja dette var morsomt. Måtte tenke litt før jeg fant ut hva jeg skulle gjløre med de. Når det ikke ble noe fisk, var det greit med ballonger på kroken. 🙂 King var litt skeptisk til ballongene i starten, men så ble han ganske så ivrig. Ikke vært noe serlig godt vær her heller. men i dag, siste dagen i påsken, har det vært nydelig vær. Så ble litt sitting på verandaen og kosa oss i sola. En fin ettermiddag til deg. Og skal hilse fra King og mannen. :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg