Tova Olivia-caps

En dag jeg satt og kikka rundt på blogger på nett,
kom jeg over bloggen Tovepia.
Hun har laget så mye fint.

Der kom jeg over mønsteret til Olivia -capsen

Den måtte jeg bare prøve å lage.
Og her ser dere resultatet.

Ble veldig godt fornøyd.
Den sitter utrolig godt på hodet.

Denne skal jeg ha selv. 🙂

Strikka i Fritidsgarn
Pinne nr. 6
Tova godt i maskin.

Denne blir det garantert laget flere av. 🙂
 

Min salgsblogg

 

#Tova #Felted #Oliviacaps #Blogg #Mønster #Pattern #Resultat
#Strikket #Knitted #Pinne #Håndlaget #Håndstrikket #Håndarbeid

11 kommentarer
    1. Har fulgt den bloggen ei stund. Men som du veit så er ikkje eg flink til å prøve tova ting. Flott caps du ahr laga. Skulle jo hatt ett bilde av den på deg da?Ser jo best da vet du. :). Ha ein flott dag. Klem herfra. Og hils gubben

    2. gretashobby: Takk skal du ha Greta. Ja mye fint hos henne. Vet jo at du ikke er en tover ja. 🙂 Men denne burde du prøve. Den har vært mye i bruk her allerde. God på kalde morgen og kveldsturer med King. Ja skulle vel tatt bilde med den på, men har ikke blitt gjort. Skal se om vi får det til ettervært. 🙂 En fin onsdag til deg. Klem

    3. Her var det mykje flotte strikkeplagg👍 Kan du dele oppskrift på toga caps? Eller evt link til der du har funne den. På forhånd tusen takk😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg