Firkløverskjørt

På Ravelry kom jeg over mønsteret på Firkløverskjørt,
av Nina Minstrikking.

 

Det måtte jeg bare prøve å strikke. 🙂

Synes plissèene nederst gjorde det lille ekstra.
 

Dette er strikket i Merino Ekstra Fine
Pinne nr. 4
Størrelse: 5-6 år

Snora er strikket på en liten strikkemølle.


Min salgsblogg


#Firkløverskjørt #Strikket #Knitted #Minstrikking #Ravelry #Mønster #Pattern
#MerineEkstraFine #Størrelse #Size #Snor #Strikkemølle #Knittingmill #Håndarbeid #Håndlaget #Håndstrikket

12 kommentarer
    1. Heisan:-) Nå blir jeg imponert over alt det fine du igjen strikker og dette skjørtet var bare helt nydelig. Så fint det var i nederkant og ikke minst det flotte mønsteret i livet. Ja du er flink med strikkepinnene Ann-Kristin:-)) Jeg ønsker deg en fortsatt fin dag og hygg deg så mye med garn og pinner. Gode klemmer fra Marianne.-))

    2. Hobbystua: Hei Marianne pg tusen takk skal du ha. 🙂 Ja må jo ha noe å gjøre, så da blir det en del strikking. 🙂 Synes også dette skjørtet var veldig fint. Litt annerledes liksom. 🙂 Ja her skal det koses med pinner og garn. 2 pakker med garn ligger klar på posten til henting. 🙂 En riktig fin dag til deg også Marianne. Stor klem fra nord.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg