Strikkavotter med strikkemotiv

Har en strikkedilla, så må man ha slike...  :-)

Fant diagrammet på dette strikkemotivet på Pinterest.
Så da ble det votter. :-)

Strikket i garnet Safir
På pinne nr. 3

Blir det flere av disse, skal jeg strikke de på pinne nr. 3,5

Min salgsblogg

#Strikkavotter #Strikkemotiv #Strikkedilla #Diagram #Pinterest #Votter #Mittens
#Strikket #Knitted #Garn #Yarn #Safir #Håndstrikket #Handmade #Håndarbeid #Håndlaget.

12 kommentarer

fruensvilje

20.04.2017 kl.21:43

ja dette var spesielle og fine votter,likte det mønsteret der

akbhandy

20.04.2017 kl.22:01

fruensvilje: Takk skal du ha. Morsomt å lage noe litt annerledes. :-)

20.04.2017 kl.22:48

Så kule votta du har laga Ann-Kristin 😀.

akbhandy

22.04.2017 kl.13:09

Anonym: Takker så mye. :-)

Evelin

21.04.2017 kl.13:48

så kule votter så flink :*

akbhandy

22.04.2017 kl.13:10

Evelin: Takk skal du ha. :-))

Hekleri og Ra

21.04.2017 kl.20:09

Det er jo klart at en strikkeglad dame må ha sånne votter :-) Tror jeg må rote meg ut på Pinterest jeg og ;-) Hehe.

Ha en flott helg!

akbhandy

22.04.2017 kl.13:11

Hekleri og Ra: Ja disse bare måtte jeg ha. Mye morsomt å finne på Pinterest. En fin helg til deg også. :-)

Hobbystua

21.04.2017 kl.21:39

Heisan:-) Virkelig morsomme votter og igjen pent utført med så mye mønster. Men en strikkeglad dame er disse vel verdt arbeidet.-) Pinterest er jeg på også,men foreløpig så skjønner jeg ikke så mye av det enda heller på hvordan en skal bruke det,men det er mye fint og finne og ikke minst og se på der. Nå er det ikke mange dagene igjen nå så kan du kose deg med varme og sol...:-) Men en riktig fin helg og så høres vi igjen. Klem fra Marianne:-)

akbhandy

22.04.2017 kl.13:17

Hobbystua: Takk takk Marianne. Ja måtte lage votter med dette diagrammet. Synes det var litt morsomt. :-) Utrolig mye å finne på Pinterest. Har begynt å telle ned dager nå ja. Skal bli deilig. :-) I dag skal jeg bake ett par kaker. Minstemann har bursdag i morgen. :-)
En riktig fin helg til deg også. Klem. :-)

Strikkepinnen

24.04.2017 kl.16:27

Tøffe,fine ,stilige votter :)

akbhandy

24.04.2017 kl.19:48

Strikkepinnen: Takker så mye. :-))

47, Rana

Hei, jeg er en dame som har funnet masse inspirasjon på blogger og sider her på nett. Vil derfor legge ut bilder av det jeg lager, så kanskje jeg kan inspirere noen andre med det. Legg gjerne igjen en kommentar. Det er alltid morsomt å få tilbakemeldinger. Både ris og ros. :-) Noe du lurer på, så ta gjerne kontakt. akbhandy@hotmail.no Har også en salgsblogg, akbsalg.blogg.no, som du er velkommen innom.

Flag Counter