Maskinstrikket lue

Ja no i psken har jeg lekt meg litt p strikkemaskina,
som har vrt nedpakket i ca 2 r.

S n er jeg helt nybegynner igjen. :-)

Fant frem litt restegarn i Sisu.
Pskefarger fant jeg ogs. Gul og orange. :-)

S hva fikk jeg til lage da?

Jo det ble en lue.

Litt knsje farger, men det er jo pske. :-))
Noen smfeil ble det, men lua ble godt brukbar. :-)

Dusk i toppen, med strikk som er festet i en knapp inni lua.
Greit kunne ta av ved vask.

#Maskinstrikk #Strikkemaskin #Nybegynner
#Lue #Sisu #Pskefarger #Pske #Dusk #Hndarbeid

8 kommentarer

fruensvilje.blogg .no

02.04.2018 kl.17:46

den luen ble skikkelig fin,en lue kan godt ha knashe farger synes eg

akbhandy

02.04.2018 kl.18:24

fruensvilje.blogg .no: Takk takk Connie. Ja jeg synes ogs luer kan ha litt freshe farger. Jeg vises hverfall nr jeg er ute. :-))

frodith

02.04.2018 kl.20:45

Du har egen maskin da s klart :-) Er det gy det da :-) ?

akbhandy

02.04.2018 kl.21:11

frodith: Jepp, har egen maskin. Det er veldig spennende prve ut forskjellig p den ja. Men mye sette seg inn i. Ogs er det ikke like avslappende som strikking med pinner. :-)

Hekleri og Ra

02.04.2018 kl.21:42

For en flott lue :) Har en strikkemaskin liggende, men nlene er rustet s jeg m f tak i nye. Har derfor ikke ftt testet den enda.

akbhandy

03.04.2018 kl.09:21

Hekleri og Ra: Tusen takk. :-)) Ja da m du nok f tak i nye nler. Du fr hive deg rundt, slik at du fr prvd den. :-))

Hobbystua

03.04.2018 kl.11:29

Hei og vel oversttt pske Ann-Kristin. S artig at du igjen fikk prvd deg med strikkemaskinen,og den luen var jo skikkelig nydelig ogs da. Sikkert mye og sette seg inn i med slike detaljer,men du mestrer jo s mangt.-)) Herlige farger og artig med dusken. Vil f nske deg en fortsatt fin dag og s hres vi igjen:-))

akbhandy

04.04.2018 kl.16:48

Hobbystua: Takk takk Marianne. Var morsomt prve seg p maskina igjen. :-) Ja her var det bare sette seg inn i alt p nytt. Freshe farger vert fall. :-) En fin ettermiddag til deg og Morten. Klem

48, Rana

Hei, jeg er en dame som har funnet masse inspirasjon p blogger og sider her p nett. Vil derfor legge ut bilder av det jeg lager, s kanskje jeg kan inspirere noen andre med det. Legg gjerne igjen en kommentar. Det er alltid morsomt f tilbakemeldinger. Bde ris og ros. :-) Noe du lurer p, s ta gjerne kontakt. akbhandy@hotmail.no

Flag Counter