Maskinstrikket lue

Ja no i påsken har jeg lekt meg litt på strikkemaskina,
som har vært nedpakket i ca 2 år.

Så nå er jeg helt nybegynner igjen. 🙂
 

Fant frem litt restegarn i Sisu.
Påskefarger fant jeg også. Gul og orange. 🙂

Så hva fikk jeg til å lage da?

Jo det ble en lue.

       

Litt knæsje farger, men det er jo påske. :-))
Noen småfeil ble det, men lua ble godt brukbar. 🙂

Dusk i toppen, med strikk som er festet i en knapp inni lua.
Greit å kunne ta av ved vask.

 

#Maskinstrikk #Strikkemaskin #Nybegynner
#Lue #Sisu #Påskefarger #Påske #Dusk #Håndarbeid

8 kommentarer
    1. frodith: Jepp, har egen maskin. Det er veldig spennende å prøve ut forskjellig på den ja. Men mye å sette seg inn i. Også er det ikke like avslappende som strikking med pinner. 🙂

    2. Hei og vel overstått påske Ann-Kristin. Så artig at du igjen fikk prøvd deg med strikkemaskinen,og den luen var jo skikkelig nydelig også da. Sikkert mye og sette seg inn i med slike detaljer,men du mestrer jo så mangt.-)) Herlige farger og artig med dusken. Vil få ønske deg en fortsatt fin dag og så høres vi igjen:-))

    3. Hobbystua: Takk takk Marianne. Var morsomt å prøve seg på maskina igjen. 🙂 Ja her var det bare å sette seg inn i alt på nytt. Freshe farger vert fall. 🙂 En fin ettermiddag til deg og Morten. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg