Panneband med falske fletter

Ett lite enkelt strikk denne gang.

Pannebånd med falske fletter.
Morsomt og raskt strikk.

Flettene synes ikke så veldig godt på bildet. Er utrolig vanskelig å ta bilde av fargen lilla.

Strikket i Rubin Superwash.

Har jo så lyst å bruke slike selv,
men jeg har så utrolig glatt hår så det sklir bare opp på toppen.
Det ser mindre lekkert ut, når håret tyter opp gjennom pannebåndet. 🙂

Min salgsblogg.

 

#Pannebånd #Fletter #FalskeFletter #Strikket #Knitted
#Rubin #Superwash #Håndarbeid #Håndlaget #Håndstrikket

13 kommentarer
    1. Lilla er ikkje enkelt å fotografere nei, spesielt ikkje mørk. Men når det er sakt, såvar det veldig fint, sjølv om flettene ikkje viser så godt. Eg liker bedre luer tror eg. Men veit ikkje. Håper dere har ok ver, her er det bare fantastisk.klem

    2. Flott pannbånd og lilla er som regel leit og få frem ordentlig farge på. Men det er klart du kan bruke slike også,fest en hårspenne fast til båndet og håret på hver side så sitter det nok.-)) Teller du ned dager til sol og varme nå? En fortsatt fin helg.-))

    3. Hobbystua: Takk skal du ha Marianne. Må kanskje prøve med hårspenner, men er usikker på om det funker for meg. Ha ekstremt glatt hår. Ja nå teller jeg ned dager. Har planer om å pakke koffert nå i helga, da jeg har en hektisk uke i vente. Da blir det godt med ferie etterpå. 🙂 Fortsatt fin helg til deg også.

    4. fruensvilje: Tusen takk skal du ha. Synes slike falske fletter er fine, og så trenger man ikke noe ekstra pinner for å strikke disse. :-))

    5. Flott pannebånd. Prøver virkelig å studere hvordan de falske flettene ser ut, men ikke så lett. Du får strikke en til,….kanskje 🙂 Så får vi se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg