Nå har jeg også gjort det…

Ja hva er det jeg har gjort nå?
 

Jo jeg har gjort som så mange andre.
Jeg har strikket Lothepus lua. 🙂

 

Denne er strikket i garn fra garnlageret.
Det er brukt både Safir og Vestlandsgarn.

 

Størrelsen er Medium.
La opp 104 masker.

 

Denne er ikke særlig baggy.
Tenkte å beholde denne selv og jeg liker ikke baggy luer. 🙂

Den ser litt stor ut, men er ikke det.
Er bare utstillingshodet som er litt lite. 🙂

 

Her er den på ett litt større hode. 🙂

 

Min salgsblogg

#Lothepus #Lothepuslue #Farmenlue #Strikket #Knitted #Safir #Vestlandsgarn
#Medium #Garn #Yarn #Garnlager #Baggy #Utstillingshode #Håndarbeid #Håndlaget #Håndstrikket

10 kommentarer
    1. annebe: Tusen takk. Ja den er fin også kan den lages i så mange forskjellige farger. Blir flere av denne. 🙂 Riktig god helg til deg også. 🙂

    2. Aller først vil jeg få gratulere deg en hel masse med bursdagen din Ann-Kristin. Og selv om jeg har sendt deg en hilsen tidligere i dag så er du vel undt enda en hilsen.-)) Luen din ble jo riktig så fin og medium størrelse holder til dette garnet. Liker ikke når luene blir for baggy jeg heller. Og strikker toppen med 8 rapporter og feller av. Blir romslig nok med det.-)) Holder på med lue nr 4 nå så det er en lue som har slått an.. Ønsker deg en fortsatt fin dag og en klem fra Marianne.-))

    3. Hobbystua: Tusen takk Marianne for hilsen både her og på sms. Vi hadde er veldig trivelig kveld her i går. :-))
      Ble godt fornøyd med lua jeg også. Denne er nok enda kortere enn dine 8 rapporter. Men de neste blir lengre. 🙂
      Klem herfra. 🙂

    4. For en flott lue! Utrolig hvor stor forskjell farger utgjør!
      Vil benytte sjansen til å gratulere deg så mye med dagen 🙂 Håper du har hatt en flott dag!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg