Nye votter

Hei hei!
Nå har det vært stille fra meg i lang tid.
Men det betyr ikke at jeg ikke har brukt pinnene og strikket.

Her er 2 par votter, som har ligget ferdig en stund.
Endelig fått tatt bilder. 🙂

 
Først er det Marte votter
 

Så ble det enda ett par Vintervotter

Tommelen på denne ble litt for lang til meg,
så jeg har kuttet den litt på lengden.

 

Begge parene er strikket i Holst Supersoft, på pinne nr. 3
Tovet i maskin, 40 grader i 1 time og full sentrifugering.

Herlige myke votter.

Mønster finner du ved å trykke på vottenavnene.

 

#Votter #Mittens #Martevotter #Vintervotter #Strikket #Knitted
#Holst #Supersoft #Tovet #Felted #Mønster #Pattern #Håndarbeid #Håndstrikket #Håndlaget

5 kommentarer
    1. fruensvilje.blogg .no:Tusen takk Connie. 🙂 Det blir aldri for mage slike nei. Og disse er ikke av de tykkeste slaget heller. Morsomt å prøve forskjellige farger. 🙂

    2. Heisan.-)) Ja jeg vet at du strikker og tror nok ikke det går en dag uten at noen masker blir til. Nydelige votter og med mønster på også,dem kommer godt med når været og temperaturen forandrer seg det. Vinter vet vi det blir. Flink du Ann-Kristin. Er så lite på blogg nå så det er rent rart og komme inn og se ,men hyggelig og se noen håndarbeidsdamer som fortsatt er igjen her. Ikke mange igjen…..Ønsker deg en fin uke og så høres vi:-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg