Tovet sitteunderlag. Min favoritt. :-)1 kommentarPosted on 22.11.2009 kl. 21:24 Dette sitteunderlaget er strikket i fritidsgarn. Tovet på 60 grader i maskin, med milo. Filtet pynt med Canto, etter toving.1 kommentar
Gratulerer…er sååååå fint ! 🙂