Fanainspirert genser med rundfelling

Jaggu ble det en genser til på meg.:-)

Likte denne så godt at jeg greide ikke la være å strikke den.
Rask strikk med tykt garn og tykke pinner.

Ble veldig godt fornøyd med den
og den er brukt flere ganger allerede.

Strikket i Cortina Soft,
Pinne nr. 7 og 8
Størrelse: Large, med ekstra lengde på bol og armer.
Mønster fant jeg i boka Moderne Norsk Strikk.

Som dere ser på bildet, så er det rikelig med snø på plena ennå.
Men det har vært en flott dag i dag med blå himmel og sol.

10 kommentarer
    1. Skal si du er rask og effektiv med strikkepinnene dine,og det er klart du bare måtte strikke deg en genser til,hihi,,ja denne var du rett og slett flott med:-) Og så mye snø du har hos deg ennå,kan ikke si jeg er missunelig på denne hvite haugen,og her har jeg beklaget meg i dag over sur vind,,så tror ikke jeg skal si noe mere om det:-)) En fortsatt fin søndag Ann-Kristin og hva er det på pinnen nå?? Klem fra Marianne:-))

    2. fruensvilje: Tusen takk Connie. Likte den veldig godt selv. 🙂 Det går litt treigt med smeltingen når det er så kaldt om natta. Var -11 tidlig i morres.

    3. Hobbystua: Takk skal du ha Marianne. Ja bærre MÅTTE ha denne genseren. Hehe. Snøen blir nok liggende her ei stund ja, for det er så kaldt om natta. Men vi har hatt en flott dag i dag. Fikk meg noen timer på verandaen med strikketøyet. 🙂
      Nå er det litt restegarn som skal til pers. 🙂
      En flott søndagskveld til deg.

    4. Hekleri og Ra: Takker så mye. Synes også det gjorde seg med rundfellingen. Godt fornøyd med den ja. 🙂 Ha en fin søndagskveld du også.

    5. Kjempestilig genser til deg. Den boka har eg også. Men ahr ikkje ahtt mye tid å sjå i den enno. Du kledde denne godt. hm. sikkert god til neste vinter også den.
      for ein snømengde dere har. Er så glad det ikkje er her. Men du er vel vand med litt der oppe. Håper den smelter forholdsvis fort da. God ny uke til deg

    6. Greta: Takk skal du ha. Mye flott i den boka som jeg kunne tenke meg å strikke.

      Mye snø her no ja, men blir det litt varmere om natta så tiner det raskt. 🙂
      Ha en flott uke du også. :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg