Endelig ferdig…

Hei alle sammen!
Ja no e det ei stund siden jeg har vært aktiv her inne.

Begynte på en genser til meg selv litt før påske.
En ilter betennelse i håndleddet satte en effektiv og langvarig stopper for strikkingen.
Har nå fått den ferdig med å strikke noen omganger i ny og ne.

Denne blir god å ha på litt kjørlige kvelder.

Strikket i garnet Lerke
Pinne nr. 3 og 4
Størrelse: Passe til meg

Blir ikke mye strikking fremover,
før håndleddet begynner å funke igjen.

 

#Genser#Strikket #Knitted #Lerke #Garn #Yarn

12 kommentarer
    1. så flott genseren var og du kledde den godt :))men så kjedelig å bli plaget med betendelse,er jo hendene vi bruker hele tiden og håndarbeid er jo en must når høstkveldane kjeme,håper du blir fort bra igjen

    2. Heisan:-) Veldig koselig og se deg tilbake her igjen. Og for en utrolig flott genser du har strikket til deg selv i flotte farger som kler deg godt. Og lerkegarnet er jo så herlig og mykt uten at det klør så en perfekt genser for alle årstider nesten:-) Får håpe du blir god i håndleddet igjen for det passer ikke en som er glad i pinner og garn og måtte sitte og se på det uten og få gjort noe. God bedring og en fortsatt fin august:-)

    3. Stilig genser. Så kjedelig at du har betennelse i håndleddet. Håper det gir seg fort. Veit kossen det er å ikkje kunne strikke på lang tid. Det håper eg ikkje å oppleve fleire ganger. Du får masse bruk for den genseren fremover. Herlig genser

    4. fruensvilje: Tusen takk skal du ha. Ja det er veldig kjedelig med slik betennelse. Det tar jo så lang tid før det blir bedre. Blir bare strikket ett par omganger om dagen fortiden.

    5. strikkogtov: Tusen takk. Likte Lerke godt. Greit å strikke med. Betennelsen vil ikke helt slippe taket, men får behandling for det. Krysser fingre og tær for at jeg skal bli bra snart. 🙂

    6. Hobbystua: Tusen takk skal du ha. Ble godt fornøyd med genseren, når den endelig ble ferdig. 🙂 Likte Lerkegarnet godt. Ble en del igjen, så får se hva det blir av det. Ble smertefri i ferien, men de kom tilbake når jeg begynte på jobb igjen. Får god handling, så håper de forsvinner fort igjen. Ha en flott august du også. :-))

    7. gretashobby: Tusen takk skal du ha. Ble godt fornøyd med genseren, så den kommer nok til å bli mye brukt. Ja det er veldig kjedelig med betennelse. Når det var på det værste pakket jeg bort alt av garn og pinner. Ble jo sprø av å se på pinnene som ropte etter å bli brukt. 🙂 Fysioterapauten mente jeg kunne prøve med noen omganger om dagen, så det gjør jeg nå. Godt å få strikket litt værtfall. 🙂

    8. Gratulerer! Ja, ikke bare bare med betennelser. Det er litt “skummelt” når man må parkere store prosjekter over litt lengre tid også. Lett for at de kan bli liggende lenge… Jeg har en så å si ferdig Nordlandsgenser jeg må ta fatt på ganske snart. Mangler bare å lage hals. Tenker jeg blir motivert etter hvert som det blir kjøligere:- )

    9. Ann: Tusen takk skal du ha. Liker ikke denne betennelsen nei. Har ingen ufoer liggende, så hadde ikke noe annet enn denne genseren å at tak i da jeg fikk begynne sånn smått å strikke. Det var veldig greit å få den ferdig. 🙂 Du får nok ferdig din genser ettervært du også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg