Pledd + vinnerlykke. :-)

Hadde behov for et strikk der jeg ikke trengte å tenke så mye.
Dermed ble det et slikt pledd.

Strikket i Pleddgarn
Pinne nr. 6
Størrelse 117 x 107 cm

La opp 116 masker og strikka rillestrikk, til nøstet var tomt. 🙂

Blir det flere slike tror jeg at jeg vil legge opp 100 masker, for da blir det litt lengre.

 

Så var det til vinnerlykken. 🙂

Hvert år har vi noe som heter Høstaskjon i barnehagen.
Da har vi salg av middag, kaffe, kaker, kunst som ungene har laget og et stort lotteri.
Inntekten på denne dagen går til de 3 fadderbarna barnehagen har.

Og ja, jeg hadde vinnerlykken med meg. 🙂

Deilig marsipankake

2 garnpakker til lue

Perfekt til en strikker. 🙂

+

6 andre mindre gevinter. 🙂

Så i går kosa vi oss med marsipankake.

#Pledd #Vinnerlykke #Pleddgarn #Strikket #Knitted #Rillestrikk
#Høstaksjon #Fadderbarn #Marsipankake #Garnpakke #Barnehage #Lotteri #Håndarbeid #Håndlaget

9 kommentarer
    1. De er tøffe de pleddene 🙂 Må innrømme at mitt ligger påbegynt, og har gjort det i noen år … kanskje på tide å få gjort det ferdig.
      Så koselig med gevinster i lotteri 🙂 Den så god ut!

    2. Heisan:-) Ja du har vært aktiv i barnehagen denne uken så det var ekstra artig at du vant både kake og strikkepakker . Og jeg får helt vann i munn når jeg ser denne kaken. Men så flott pledd du har strikket og dette garnet har jeg sett og kjent på og forstått at det er et deilig garn som ikke er tungt eller noen form for at det klør mot huden. Så dette fristet meg også og strikke utover vinteren så kan jeg ha det klart for campingvogna til våren:-) Så godt tips dette!!
      Kake blir det her snart også da jeg har en eplepai som steker i ovnen nå så litt pisket krem og kaffe til så skal vi kose oss for ute er det skikkelig møkkavær:-) Fortsatt fin søndag. Klem:-)

    3. Ser deilig ut desse pledda og perfekt til å strikke på når du skal ha noe tankeløst. Kasnkej det blir noe slikt på meg ein gong også. Sikkert perfekt til ein lang busstur.
      Jammen var du heldig med gevinstene dine. Tror du må ha tatt mange lodd hehe. Kjekke gevinster var det hvertfall. kos deg med den. Kaka såg nydelig ut. Klem

    4. Hobbystua: Tusen takk skal du ha. Har vært travle dager ja, men gu så morsomt det er. Men det er godt det er over også. 🙂 Kaka var supergod den. 🙂 Pleddet ble superlett og godt. Flotte pledd å ha i vogn og bobil. 🙂
      kos dere masse

    5. gretashobby: Disse pleddene er så gode. Trenger ikke tenke i det hele tatt. 🙂 Var kjempe heldig med gevinster og ja jeg tok masse lodd. Veldig masse. Hehe. Men det var til en god sak vettu. Kaka var nydelig også. Ha en fin kveld. Klem

    6. så deilig da med dei gevinstane :))heldige du og gratulerer :))nydelig pledd,jeg strikket et slikt i fjor vinter,nå er jeg godt i gang med et til,bekymringsløst tv strikk og utrolig myke og gode

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg