Genser i Alpaca

Vel overstått jul folkens! 🙂

Stille og rolig jul her, med god tid til strikking.

Julestrikket mitt har vært noe til meg selv.

Det ble denne genseren.

Den er strikket i dobbel Alpaca
Pinne nr. 3,5 og 4,5
Størrelse L
Med ekstra lengde på bol og armer.
Mønster er å finne her.

Ble godt førnøyd med denne.
Godt garn å strikke av
og det ble et mykt og godt resultat.

Har også blitt sertifisert til salg av håndstrikkede produkter
med Mariusmønsteret, så nå er alt på stell. 🙂

 

#Genser #Strikket #Knitted #Størrelse #Size #Mønster #Pattern
#Sertifisert #Håndstrikket #Håndlaget #Mariusmønster

10 kommentarer
    1. Hekleri og Ra: Tusen takk skal du ha. Likte fargene veldig godt jeg også. Skulle egentlig lage meg en genser med friske farger, men falt for denne, så da ble det denne isteden. 🙂 Ha en fin kveld du også. 🙂

    2. Hei og en vel overstått jul til deg også:-) Men for en flott genser du har strikket til deg selv nå og så delikate farger sammen . Denne kler du riktig så godt. Ja det er vel ikke så ofte og mye man lager til seg selv så du har tenkt helt riktig i det valget:-) Og jeg håper du har hatt en fin jul og nå går vi snart over til et nytt år så tiden går fort. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år og en ekstra kos til King som ligger på min mobil:-)

    3. Hei, så flott genser du ahr strikket til deg sjølv. Den såg veldig god ut. Har hatt stille og rolig jul her også. Eg og ahr sertifisert meg, men ahr ikkje algt det ut enno. Får vel ta å gjere det. Spesielt siden eg alt har to Marius oppdrag til neste år. HA ein fin enste siste kveld av 2014.

    4. Hobbystua: Tusen takk skal du ha. Ja ble veldig fornøyd med denne genseren. Deilig garn å strikke i også. Jula har vært fin. Stille og rolig. 🙂 Et riktig godt nytt år til deg også. Blir spennende å se hvordan King reagerer i kveld på alle smellene. Klem

    5. gretashobby: Takker så mye. Den ble skikkelig god denne genseren. Greit å ha sertifiseringa på plass når man skal selge produkter med Mariuesmønsteret ja. Greit å ha oppdrag klart til hverdagen begynner igjen. Skal strikke 2 gensere fra boka Islandsk strikk, som jeg har bestilt garn til. Men det er ikke noe som haster, da det skal være til husets folk. 🙂 Ha en fin nyttårsaften. Klem.

    6. Kjempe flott genser. Den var veldig kledelig på deg også, så her har du virkelig noe å være stolt over.:-)

    7. hobbyz: Takker så mye. Ble godt fornøyd med denne ja. Flott garn og strikke med, som gav et deilig resultat. Blir nok mye brukt denne. :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg