Strikka votter

I desember måned ordnet vi med kalender til ungene på min avdelig i barnehagen.
Der får alle ungene hver sin julestrømpe hengende på veggen.
Hver dag trekker vi lapp for å se hvem den heldige er, som får ta ned strømpen sin.
I strømpen har “nissen” vært med et brev,
med en oppgave/gåte som må løses for å finne pakken som “nissen” har vært med.
En dag var jeg så heldig at også mitt navn ble trekt.
Og jaggu har “nissen” gjort godt forarbeid.
Fikk 4 nøster med garnet Lima i flotte farger 🙂

Nå har jeg strikket votter av noe av garnet.

Dette ble deilige myke votter.

Strikket i Drops Lima, 65% ull og 35% alpaca
Mønsteret fant jeg her.

Enda er det garn igjen,
så må nok finne på mer å strikke.

Du er også velkommen innom min salgsblogg.

#Votter #Strikket #Knitted #Garn #Yarn #Drops
#Lima #Alpaca #Ull #Wool #Mønster #Pattern #Salgsblogg

 

10 kommentarer
    1. Så utrolig smart og artig måte å trekke julestrømper på da 🙂 Vottene ble kjempe fine, kanskje du kan strikke et matchende pannebånd?

    2. Så heldig du var da. Nissen ahr virkelig gjort gode forundersøkelser. :). Tenk at han visste at du liker garn hehe. Flotte votter du har laget. Dei såg veldig gode og varme ut. HA ein fin lørdagskveld

    3. Så smart dette var og så koselig det var at du også fikk noe som passet for deg,,ja nissen er en snill og omtenksom kar det. Og flotte votter har du strikket av garnet ,,men hvor var King når du tok bildet her. Men han er mest glad i tova votter kanskje. Fortsatt fin helg til deg:-)

    4. gretashobby: Takk skal du ha. Ja var veldig heldig å få garn. Også så flotte farger. 🙂 Vottene ble veldig gode. En fin søndagskveld til deg. 🙂

    5. Hobbystua: Takk takk. Ja var veldig heldig med kalenderpakken. Godt fornøyd med både farger og vottene. Hehe, King var rett bak meg. Hadde han fått lov, hadde han nok vært foran kameraet. Men holdt han litt bak denne gang. Tror King liker alt som er strikket. Fortsatt fin søndag til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg