Tova votter med Mariusmønster

Deilige tova votter med Mariusmønster øverst.
Sitter som støpt rundt håndleddet. 🙂

Strikket i Vamsegarn
Pinne nr. 4,5
Mønster: Eget
Inspirasjon fant jeg her

Lagt ut for salg i salgsbloggen min

 

Og her var King på plass igjen. 🙂

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}

«Basert på MARIUS® mønsteret, designet i 1953»

12 kommentarer
    1. Så flink du er. Hvem er det som har vamsegarn? Ikke strikket i. Blir nok noen tovete votter i restegarn her også, må bare få ferdig de andre våttene jeg driver med først 😛

    2. Veldig fine votter. Dei såg veldig gode ut også. Får sjå om det blir noen sånne votter til neste vinter. Det var den tida da. Er så mye eg ville ha strikket. Og så tar ting så alng tid. Flotte votter. Dei får du nok solgt fort.

    3. Her var endelig King på plass igjen og fortsatt like glad i alt du har strikket,,og disse vottene var jo flotte også så godt han passer på:-)) Vamsegarn mener jeg har eksistert i mange år for tror jeg strikket genser i dette da vi gikk på skolen eller om det var etter..men tykt garn er det:-)

    4. Ramona: Tusen takk. 🙂 Det er Rauma som har Vamsegarnet. Jeg kjøpte det på Husfliden. Tova votter er det som funker best når det er kaldt. Ypperlig til å få brukt litt restegarn også. 🙂

    5. gretashobby: Tusen takk skal du ha. Disse vottene ble veldig gode. Vamsegarnet er blitt min favoritt til slike tova votter. Disse er allerede solgt nå. 🙂 Ja den tiden er alltid et problem. Synes nesten jeg får for lite tid til strikkinga på hverdagene, når jeg er på jobb. Men helgene brukes flittig. :-))

    6. Hobbystua: Takk skal du ha. Ja King er på plass igjen. :-)) Vamsegarnet har eksistert i mange år ja. Og det er tykt. Hele 83 m på 50 gr. Vottene blir utrolig myke og gode av dette garnet. Blitt mitt favorittvottegarn. Nå er det tid for jobb, så ønsker deg en fin onsdag. 🙂

    7. Strikkemaske: Tusen takk. Er en selvfølge at jeg linker til deg, når det var hos deg jeg fant inspirasjon. Har fått helt dilla på disse. 🙂 Takk for inspirasjon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg