Norsk/Finsk ullbukse

Hei igjen alle sammen!
Ja da var jeg på plass igjen, etter 2 uker i sol og varme. 🙂
Utrolig hva det gjør med kroppen.

Før jeg dro fikk jeg ferdig en ullbukse, som ble strikket på bestilling.
Han som bestilte den, hadde tegnet hvordan han ville ha den.

Far er Norsk og mor er Finsk. Det skulle vises på ullbuksa.

Og her ser dere resultatet.

Bestiller ble godt fornøyd med denne. 🙂

Strikket i Mor Aase Superwash
Størrelse 2 år.

Min salgsblogg

 

#Norsk #Finsk #Ullbukse #Bestilling #Order #Strikket #Knitted
#MorAase #Superwash #Størrelse #Size #Håndarbeid #Håndlaget #Håndstrikket

8 kommentarer
    1. Velkommen heim fra varmen. Kan tenke meg at det var deilig og gjorde godt for kroppen. Kan vere litt tungt å komme heim. Spørs kva ver det er når ein landar for å sei det slik. Men godt er det nok uansett.
      flott strikkebukse og litt morro med flaggfargene på beina. Kjekt at ein kan få med fargene til både far og mor. Kjekt med slike spesielle oppdrag. Ja no får eg vel komme meg tilbake strkkeoppdraga mine. Klem

    2. Greta: Takk skal fu ha Greta. Det var skikkelig deilig med sol og varme. Gikk veldig greit å komme hjem. Var mildt, men regn.
      Ja bestiller ble godt fornøyd med buksa. 🙂
      Koselig å se deg tilbake på bloggen igjen. :-)) Klæm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg