Årets Adventskalender

Adventskalender

I flere år nå har jeg vært med på  adventskalendere på forskjellige blogger.
Det har vært veldig så koselig.

I år har jeg tenkt å sette pris på dere som er innom bloggen min,
ved å lage en enkel adventskalender.

Det vil bli 4 trekkinger før jul.
De 4 søndagene i advent.

For å delta kan du legge igjen en kommentar på dette innlegget.
Ønsker du en dobbel sjangse kan du også dele dette på din blogg.
Husk å legge igjen mailadresse.

Luke 1

Trekkes 1.søndag i advent kl. 21.00
Vinner blir publisert her.

Da var trekningen av luke 1 i årets adventskalender gjort.

Den heldige vinner er:

TONE
fra bloggen toneart

Gartulerer så masse.
Neste luke blir lagt ut på onsdag.

18 kommentarer
    1. Så artig dette var da Ann-Kristin. Og jeg vet jo selv hvor pent du strikker og ikke minst at jeg har et slikt fint sjal selv som jeg har fått av deg. Så jeg skal reklamere for deg på min egen blogg nå:-))

    2. Hei. Denne bloggen er ny for meg, men her kikker eg nok innom igjen. Eg følger med bloggen til fruens vilje, ho anbefalte deg. Skal forstå det, så mye flott du har strikka. Eg har ikkje blogg sjøl, men koser meg innimellom med andre sine blogger. Håper eg kan delta likevel.
      Ha ei finfin adventshelg.

    3. Liv: Tusen takk. Så koselig med nytt besøk. Selvfølgelig kan du delta uten å ha blogg selv. Noterer 1 lodd på deg med en gang. Ønsker deg en flott førjulstid og håper jeg ser deg her igjen. :-))

    4. Så kjekt da. Jammen er du grei da. Dette må eg vere med på ja. Det er eit lekkert sjal. HAr aldri vore med på slike adventskalendere før. Ser du har fått kommentar av ei mine nære venniner også. Håper mange blir med på dette. Stor klem og lykke til

    5. gretashobby: Tusen takk. Så bra at du vil være med. Og at min adventskalender er den første du blir med på var ekstra koselig da. 🙂 Gleder meg til trekninga i morgen. Klem

    6. Hei, så snill du er som lager adventskalender med det nydelige sjalet. Dette må jeg bare være med på. Ja, med et lodd 🙂 Må du ha en god helg og ei fin innledning til adventstida 🙂

    7. fjellgeitbundingen: Tusen takk skal du ha. Vil jo gjerne gi litt tilbake til alle dere som kikker innom bloggen min. Koselig at du vil være med. En riktig god helg til deg også. Kos deg i adventstiden. :-))

    8. Det er første gang eg er med på adventskalender. Kjempefint sjal og nydelige farger. Dette er farger eg liker. Ha en fin helg.

    9. irene: Tusen takk skal du ha. Og veldig koselig at du er med på kalenderen min. Har vært innom bloggen din og sett på alle de flotte tingene du har laget. Flink er du. Ha en fin helg. :-))

    10. Å så lekkert jeg prøver lykken 🙂
      Dette var super flott.
      Ønsker deg en fin adventstid videre. 🙂
      Hilsen Monica

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg