Hello Kitty Genser + lue

Etter levering av Hello Kitty ullbuksen som jeg hadde bestilling på,
ønsket bestiller en genser som sto i stil.

Så Hello Kitty måtte det bli på den også.

Det ble litt garn til overs, så en liten lue ble det også.

Mottaker ble godt fornøyd
og jeg vet dette settet blir liggende under juletreet i år. 🙂

Strikket i Rubin Superwash,
Størrelse 2 år.

Øyer og snute er heklet før de er sydd på.
Værhår og ører er brodert på.

Min salgsblogg

 

#HelloKitty #Genser #Lue #Bestilling
#Order #Strikket #Knitted #Rubin #Superwash
#Garn #Yarn #Håndarbeid #Håndstrikket #Håndlaget

8 kommentarer
    1. Hei. For en flott genser. Jammen er du flink. Kan skjønne lille jenta blir superglad for dette settet. Og bestiller vart heilt klart fornøgd. Sånn brodering og hekling til pynt får eg ikkje til. Beundrer dem som klarer det. Ha ein fortsatt fin førjulstid. Gleder emg til neste innlegg fra deg

    2. Heisan:-) Herlighet så flott genseren ble og ferdig alt også,ja her kan jeg med sikkerhet garantere at den lille piken vil smile fra øre til øre når hun pakker dette settet opp julaften:-) Flott at du hadde garn til lue også.
      Fortsatt fin dag til deg:-))

    3. gretashobby: Tusen takk skal du ha. Er morsomt å se om mann får det til slik mann har sett det for seg. :-)) Gled meg til å få se hele settet på frøkena. En fin førjulstid til deg også. 🙂

    4. Hobbystua: Tusen takk skal du ha. Gled meg til å se det på henne. Ja det ble litt garn igjen. Morsomt å kunne overraske mora med den. 🙂 Var egentlig redd for at det ble forlite rosa garn. Den fargen er visst utgått. En fin ettermiddag til deg. :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg