4. og siste luke i min adventskalender er åpen.

Adventskalender 2015

Velkommen innom min adventskalender.

 Gratulerer Fruensvilje, som ble vinneren av luke 3.
Sitteunderlag kommer i posten. :-))

Da var det klart for 4. luke.

Håper mange blir med på siste trekning.


Luke 4

For å delta kan du legge igjen en kommentar på dette innlegget.
Ønsker du en dobbel sjangse kan du også dele dette på din blogg.
Husk å legge igjen mailadresse.


Trekkes 4.søndag i advent kl. 21.00

Vinner blir publisert i eget innlegg

11 kommentarer
    1. Ja det var moro å vinne sitteunderlaget,men sier ikke nei til strikkebok også hi hi,så da er det bare å krysse fingrane da for boka ser super ut,og jeg har reklamert på bloggen min ))

    2. fruensvilje: Så bra du er med nå på siste luke også. Det blir aldri for mange premier vettu. :-)) Takk for at du reklamerer også. 2 lodd til deg. :-))

    3. Det var ei virkelig flott gave. Den har eg faktisk ikkje så denne kunne eg tenke emg ja. Håper du får mange lesere på denne gaven. ellers må du ha ei fortsatt flott uke. klem

    4. gretashobby: Lodd er notert på deg. Da er det bare å krysse fingrene. :-)) Her har vi fått en del snø. Skikkelig kram snø. Så i dag har vi laga snømenn og lyslykter i barnehagen. :-)) En fin kveld til deg. Klem

    5. Det er klart jeg vil få prøve meg igjen her for strikkeoppskrifter er vel noe en aldri får nok av.-)) Spennende bok dette og så får en bare vente og se til søndag:-) Og masse gratulasjoner til både Connie og Leikny som vant sitteunderlag og lue:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg