Strikka og tova sitteunderlag

Hadde liggende en del enkeltnøster og rester med  Fritidsgarn i kjelleren,
som jeg ikke visste hva jeg skulle bruke til.

Ønsket få unna litt av dette.

Dermed ble det sitteunderlag.

Her la jeg opp 65 masker
og strikket 86 riller.
Pinne nr. 6

Tova 2 ganger i maskina.

Blir flere lignende sitteunderlag,
da det er mengder igjen av Fritidsgarnet. 🙂

Salgsblogg

 

#Strikka #Knitted #Tova #Felted #Sitteunderlag #Fritidsgarn
#Garn #Yarn #Restegarn #Håndlaget #Håndarbeid #Håndlaget

8 kommentarer
    1. gretashobby: Takker så mye Greta. 🙂 Greit å få brukt litt av nøstene som ligger ensomme. På dette underlaget brukte jeg ca 240gr. På det andre som ble litt mindre, brukte jeg ca 180gr. Kanskje det blir sitteunderlag på deg også. :-)) klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg