Sitteunderlag av restegarn

Fant en pose med mange små rester av Fritidsgarn i kjelleren.
Og når jeg først hadde begynt å bruke restegarn på sitteunderlag,
så kunne jeg like godt fortsette.

Så ja, dette ble ett skikkelig restegarnsitteunderlag.

Alle stripene fikk forskjellige farger, med svart som skille. 🙂

Dette tror jeg at jeg skal ha i tursekken min,
som jeg har på jobb. 🙂

Mønster:

Strikket i Fritidsgarn

  La opp 65 masker
og strikket 86 riller.
Pinne nr. 6

Toves i maskin

Min salgsblogg

#Sitteunderlag #Restegarn #Fritidsgarn #Mønster #Pattern #Strikket #Knitted
#Masker #Riller #Tovet #Felted #Håndarbeid #Håndlaget #Håndstrikket

12 kommentarer
    1. Hei det vart jo veldig flott da. Restegarn er av og til veldig kjekt det. HAr ikkje sjekka kva farger eg ahr enno. Men tror ikkje det er så mye farger. Men sitteunderlag skal det bli.
      Da gjenstår det vel bare å ønske deg eit riktig godt nytt år kjære deg. Håper det nye året blir eit godt år for deg. Nyttårsklem fra meg

    2. Så flotte farger. Gøy med “restefest” Dette underlaget kan du trygt ta med i tursekken, når du er skikkelig sliten etter en tur blir du oppkvikket og i godt humør av de fargene der 🙂 Godt nyttår til deg og dine.

    3. Heisan:-) Dette var et skikkelig fint underlag av herlige farger. Og det er jo flott at restegarn kan til noe nyttig isteden for og ligge i en pose i kjelleren. Ja jeg vet du har myyyyyyye garn der nede:-)) Men vil få ønske Dere en fortsatt fin aften og takke for året som har gått ,,og snart har vi et nytt år og strikke og kose oss med igjen. Så godt nytt år til deg og dine Ann-Kristin. Gode nyttårsklemmer fra Marianne:-))

    4. gretashobby: Tusen takk skal du ha Greta. Godt å få brukt restegarnet værtfall. Ett riktig godt nytt år til deg også. Gled meg til å følge med på alt det flotte du skal lage i 2016. Klem. 🙂

    5. hobbyz: Takker så mye. Ble ett fargerikt sitteunderlag dette. T kommer nok med i tursekken ja. :-)) Ett riktig godt nytt år til deg også. 🙂

    6. Hobbystua: Tusen takk skal du ha Marianne. Godt å få brukt det til noe nyttig ja. Og ja jeg har myyyye garn i kjelleren. :-)) Det blir spennende å se hva vi får laget i dette året. Håper du hadde er fin nyttårskvelden. Da ønsker vi dere ett riktig godt nytt år her fra nord. Klem fra oss og vofsen :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg