Lue i refleksgarn + pakke i posten

En enkel lue
Strikket i garnet Gluh wurm chen

Ett tykt garn, med refleks.

Lua er strikket i 1 rett og 1 vrang
På pinne nr. 7

Denne blir pakket ned til neste vinter.
Håper værtfallat jeg slipper å bruke den før. 🙂

 

Så var det pakken som kom i posten.🙂

Det var i forrige uke at det kom en hyggelig overraskelse i posten fra Marianne.
Marianne er en supertrivelig dame som har bloggen Hobbystua.


Vel verdt å ta en titt innom den.
12.april var det 8 år siden hun begynte å blogge.
Dette feriet hun med kake på bloggen
og en overraskelse til 3 bloggere som har fulgt henne en god stund.
Og jeg var en av de heldige.
I pakken lå dette.


Se noe så flott som hun har laget.
Tusen takk skal du ha Marianne. 🙂
Dette skal jeg pynte i bobilen med.
Og tusen takk for en inspirerende blogg.
Stå på, slik at vi kan fortsette å følge deg i mange år til. 🙂


Min salgsblogg

#Lue #Refleksgarn #Garn #Yarn #Refleks
#Strikket #Knitted #Pinne #Sticks #Håndstrikket #Håndlaget #Håndarbeid

10 kommentarer
    1. ja Marianne er en flott dame og jeg hvet att hun gleder mange med sine håndarbeider ) hjelpsom er hun også om en er i beit for oppskrifter,hun er raus med å dele av det hun har og kan )
      Et nydelig sett du fikk ,blir nok skikkelig fint i bobilen med den deilige fargen

    2. Hei venn i nord. Det var ein fin gave. Kjekt å ha i bobilen og tenke på at du fikk det fra MArianne. Ja ho er ei topp dame og du har jo vore så heldig å treft henne også du :). Kanskje eg akn få til det no når eg flytter.
      Flott lue også. Vi vil ikkje ha bruk for slike ting no. Men jammen er det surt ute. Kasnkje det retter seg snart. Håper du får ei flott helg og kan kose deg både ute on inne uten å fryse. klem fra sogn

    3. gretashobby: Ja har vært så heldig å treffe Marianne og det vil nok bli flere treff. Dette settet vil passe perfekt i bobilen.
      Lua håper jeg kan være nedpakket noen måneder no, selv om det er ganske sur vind ute. 🙂

    4. En flott lue som kan komme til god nytte til neste kuldeperiode dette og fint med refleksgarn som lyser opp samtidig:-) Det var bare koselig og kunne glede deg og to til med en liten oppmerksomhet etter så mange år som vi har holdt sammen her,og du har bare gitt meg gode skussmål uansett hva jeg har lagt ut. Så det er jeg som får takke og jeg skal fortsatt stå på her:-) Så mange takk for gode og hyggelige ord Ann-Kristin.-)

    5. Hobbystua: Synes slike luer er veldig praktiske. Trenger ikke tenke på at man må huske å ta på refleks når man går ut på tur. Bare hyggelig Marianne. Glad du skal fortsette med blogginga. Klem. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg