Minions genser

Marius-Minions genser må jeg vel kalle denne. 🙂

Her har jeg brukt grunnmønsteret til en Marius genser.
Byttet ut kryssene med disse morsomme Minions figurene.

Ideen til denne fikk jeg ved å søke på mønster til Minions genser, på nett.

Har valgt å strikke alt av mønsteret, så ikke noe er sydd på.

Strikket i Østlandsgarn og Safir
Størrelse 6 år.

 

Den ble visst godkjent. 🙂


Denne for raskt ut av dørene her. 🙂

Min salgsblogg
 

#Minions #Genser #Sweater #Minionsgenser #Marius #Grunnmønster #Strikket
#Knitted #Mønster #Pattern #Østlandsgarn #Safir #Størrelse #Size #Håndarbeid #Håndlaget #Håndstrikket

12 kommentarer
    1. annebe: Tusen takk. Ja gutten tok den på med en gang og løp for å leke. 🙂 King kommer stadig lurende når det skal taes bilde av strikketøy. :-))

    2. Kjempestilig. Det var ikkje dumt å lete etter mignin genser på nettet. Den der eller en liknede vet eg om en kar her som hadde likt. Kasnkje eg skal kikke å sjå om eg finner ett mønster som passer. hm. Noe å tenke på. Denne var hvertfall fin. Du er no flink . Og så kjekt når genseren farer fort ut av heimen. Da veit ein at den er vellykka.
      Ønsker deg og din kjære fine dager fremover klem

    3. gretashobby: Tusen takk skal du ha Greta! Er morsomt når mottaker blir skikkelig glad. Ligger diagram med minions på nett, så var det bare å tilpasse det til mariusmønsteret. Ble godt fornøyd med den selv også. 🙂 Ønsker deg en fin dag og kos deg med forberedelsene til i morgen. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg