Hel babydress og sokker

Litt babystrikk må til. 🙂

Har strikket en til av disse babydressene,
som jeg har strikket tidligere.


Ser at fargene ikke blir helt rett på bildene.

Og som dere ser så ble det ett par sokker også. 🙂

 

Er litt usikker på om jeg skal bruke disse knappene,
så de ligger fortsatt løst på.


Her ble det rett farge. 🙂


Kontrolløren på plass. 🙂


 

Strikket i Merino Extra Fine
Pinne nr. 3,5 og 4
Størrelse 1-3 mnd.

 

Dette settet har jeg en liten plan for. 😉
 

Min salgsblogg

 

#Babydress #Sokker #Socks #Babystrikk #Strikket #Knitted
#MerinoExtraFine #Størrelse #Size #Håndstrikket #Håndlaget #Håndarbeid

11 kommentarer
    1. frodith: Takk takk. Fargen er absolutt ikke rød nei. Ikke helt rosa heller. Kanskje mer en slags burgunder farge. En vanskelig farge å beskrive. Hehe. 🙂

    2. Det var ein veldig fin dress det der. God og varm no på denne tida av året. Kjekt med slike gaver. For det er vel en gave regner eg med. Du skal vel ikkje ha flere du hhi. Kjekt å kunne alge sokker i samme garn, så blir det ett helt sett. Tenker mottaker blri fornøgd. HVertfall mor og far til babyen.
      Ønsker deg ein fin start på ny uken min venn. Klem herfra

    3. Greta: Tusen takk skal du ha Greta. Dette skal bli en gave ja. Er nok ferdig med å produsere slike småttinger ja. Hehe. Nå man bare vente på barnebarn. 🙂 Håper det faller i smak. En riktig fin dag til deg Greta. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg