Barnekjole med stjernebord

I sommer var jeg så heldig å vinne garn fra bloggeren Gretashobby.
Masse deilig Cotton Merino i herlige farger.


Bilde lånt fra Gretashobby. 🙂
 

Sist jeg var hos frisøren,
ble jeg sittene å bla i et av alle bladene de har liggende.

Blar bestandig opp til sidene med håndarbeid først.

Der fant jeg mønster på en enkel barnekjole.
fin fasong, men egentlig kjedelige farger og mønster.
Frem med telefonen og tok bilde av mønsteret. 🙂

 

Kom på det herlig garnet som jeg vant
og ville lage en julekjole
.

Etter litt om og men, kom jeg frem til dette resultatet. 🙂

Her har jeg brukt det røde Cotton Merino garnet som jeg vant,


supplert med hvitt.
Ble godt fornøyd med resultatet. 🙂

Størrelse 3 år.

Min salgsblogg

#Barnekjole #Stjernebord #CottonMerino #Garn #Yarn #Julekjole #Strikket #Knitted #Håndstrikket #Håndlaget #Håndarbeid #Christmasdress #Mønster #Pattern

11 kommentarer
    1. fruensvilje: Tusen takk skal du ha. Ble godt fornøyd med den. Var et godt garn å strikke av. Var jo mere garn jeg vant, så blir nok noe mer ettervært. :-))

    2. Heisan Ann-Kristin.-) Se der har du fått brukt det fine garnet og igjen strikket noe nydelig som denne barnekjolen og ekstra flott ble den også med stjernemønsteret. Så dette er en riktig jule/vinterkjole:-)) Og fortsatt har du garn igjen også….spennende og se hva du skal bruke det til. Men nå får jeg ønske deg en riktig fin kveld og en god helg og hils masse til Svein også:-))

    3. Hobbystua: Tusen takk skal du ha Marianne. Var en morsom kjole å strikke. Ja mere garn igjen som er kommet på pinnene. 🙂
      En riktig fin helg til deg. Skal hilse herfra også. :-))

    4. Hei på deg. Så stilig da. Ja kvitt garn fikk du ikkje fra meg. Men jammen ble det en flott barnekjole. Så lur du er da. Her er det ikkje mye fantasi når det gjelder strikking. Men det blir nok andre tider på det og. Skal snart strikke litt på skjerfet no. Håper du ahr ein fin dag og ei god helg vennen klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg