Godt Nytt……

Godt Nytt Håndarbeidsår alle sammen!
 

Da var 2016 over og 2017 akkurat startet.
Vil begynne dette året med å takke alle dere som er og har vært innom bloggen min.

Tusen takk for alle kommentarene og fine ord.
Setter utrolig pris på dere alle samme.:-)

Har ikke greid å få blogget alt ettervært som det er blitt ferdig.
Skal prøve å få det til nå i 2017. 🙂

Så da starter jeg med en genser som ble ferdig i oktober.
Men fotografert først i går. 🙂

 

Genseren Vilma,er strikket i garnet Andes.
På pinne nr. 9 var dette er grusom genser å strikke. 🙂
Aldri om jeg skal strikke genser på så tykke pinner mer.
Størrelse L.
Dette var første gang jeg har klippet opp for armene og montert de i. 🙂

 

Med dette vil både jeg og King
ønske dere ett Riktig Godt Nytt År.
🙂

 

#Genser #Strikket #Knitted #Vilma #Yarn #Garn #Andes
#Størrelse #Size #Håndarbeid #Håndstrikket #Håndlaget #Handmade

6 kommentarer
    1. riktig godt nytt år til deg også ) Genseren var fin den og du kler fargen godt,du bruker mange spennende garnsorter jeg ikke har hørt om ) men jeg skal være enig i att pinne 9 er kanskje noe tøft for en hel genser ))

    2. Et godt nytt håndarbeidsår får jeg også ønske deg og vet at det vil by på mange nye prosjekter på pinnene utover året så det nye året skal ikke bli dårligere på den fronten en det som har vært:-) En pen genser du har på deg og ser jo at det er en farge som kler deg Ann-Kristin,men pinnestørrelsen er jeg nok enig med deg i er alt for tykke og strikke med. Så du får nok holde på med garn som passer bedre på tynnere garn. Men klippet opp er godt gjort og det ser pent ut. Ønsker deg et riktig godt nytt år og måtte det bli bra for alle både på fire og to bein:-)) Koselig bilde av deg og King. Klem fra Marianne:-)

    3. frodith: Tusen takk skal du ha. Ja likte den fargen godt. Du er flink med hekling du. Er ikke så glad i å hekle, men jeg kan det. :-)) Det er strikking som er avslapping for meg. 🙂

    4. Hobbystua: Tusen takk Marianne. Det blir nok mange forskjellige prosjekter i 2017 også ja. Gled meg til å se hva du tryller frem. Ja pinne nr 9 er ikke noe jeg kommer til å bruke på så store prosjekt flere ganger. Fikk prøvd meg på å klippe opp og montere i armer. Ble ganske greit, men tror det blir bedre neste gang. 🙂 Klem fra nord

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg