Hiking hat

Finner stadig mønster på Ravelry som jeg vil prøve. 🙂
Denne gang ble det Hinking hat.



Strikket i Merino Ekstra Fine.
Enkelt og greit mønster å strikke. 🙂

 

Strikket først den i voksenstørrelse,
men så ble det jo så mye garn igjen så da ble det en i barnestørrelse også. 🙂
Kan brukes med oppbrett, eller som baggy uten oppbrett.


Mønsteret på Hiking hat får du kjøpt her

 

Min salgsblogg

 

#HikingHat #Lue #Mønster #Pattern #Ravelry #Strikket
#Knitted #MerinoEkstraFine #Baggy #Håndarbeid #Håndlaget #Håndstrikket

6 kommentarer
    1. Heisan:-) Dette vare to flotte luer i fine grønnfarger og Ravelry har myyyyye fint og vise til av ” har lyst og lage “:-) Håper det går bra og hygg deg så godt du kan med strikkepinnene dine:-)) En fortsatt fin kveld Ann-Kristin:-) Klemmer fra Marianne:-)

    2. frodith: Koselig at du stikker innom. 🙂 Kjedelig å være pjusk. Ikke helt i form selv heller. Sår og tett hals. God bedring til deg frodith. 🙂

    3. Hobbystua: Hei Marianne 🙂 Tusen takk skal du ha. Ja Ravelry har ekstremt mye flott. Har plutselig så god tid til å kikke der, så finner både det ene og det andre som jeg vil strikke. :-)) For tiden er halsen sår og tett, men det går heldigvis over. 🙂 Koser meg alltid med strikkepinnene mine. 🙂 En riktig fin fredag og en god helg til deg. Klem fra Ann- Kristin :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg