Lothepus strikk

Ja da var det dette med å få lagt ut på bloggen,
ettervært som man har strikket noe da: 🙂

 

Vel her er ett par Lothepus strikk,
som har ligget ferdig en god stund.


Lothepuslue
Strikket i Karisma
Størrelse: Barn

    

Har også laget ett par Lothepusvotter.

Strikket i Vestlandsgarn og Safir.
Størrelse: Liten Dame

Disse er gitt bort til en ung dame,
som fikk lue i disse fargene tidligere.
 


Der var jaggu King på plass igjen.
Han er tydeligvis en Lothepusfan. :-))

 

#Lothepus #Lothepuslue #Lothepusvotter #Strikket #Knitted #Karisma
#Størrelse #Size #Vestlandsgarn #Safir #Lothepusfan #Håndarbeid #Håndlaget #Håndstrikket

8 kommentarer
    1. Flotte luer og votter 🙂 Har ikke strikket Lothepus-mønsteret enda, men det frister. Er ikke alltid like gøy å strikke det samme som alle andre … men det blir nok til at jeg strikker det jeg og 😉
      Ha en flott kveld!

    2. Hekleri og Ra: Takk takk. Hadde egentlig ikke planer om å strikke noe i Lothepus mønsteret jeg heller av samme grunn. Men så stod jeg plutselig der og ikke hadde noe spesiellt jeg ville strikke. Og da ble det å finne noe restegarn og da ble det noen luer. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg