Min egen bobilgenser

Har lenge planlagt at jeg skulle lage min egen bobilgenser.
Kjøpte garn allerede i november i fjor.
Så det har tatt litt tid med tegning, telling og feiling. 🙂
Men nå er den endelig ferdig og jeg ble veldig godt fornøyd med den.
Og en smule stolt også:-))

 

 

             
 

       

Den er strikket i Merino Extra Fine,
på pinne nr. 3 og 3,5
Størrelse XL, med tilpasset lengde på bol og armer.
Forhøyning i nakken.
Falske fletter på alt av ribb.

Mønster: Eget design.

Denne skal flytte inn i bobilen og blir nok god å ha på kjørlige kvelder. 🙂
(
No vil mannen min også ha en, så blir vel en til. 🙂 )

 

     #Bobilgenser #Bobil #Genser #Mønster #Pattern #Garn #Yarn #EgetDesign #Design
#Strikket #Knitted #Størrelse #Size #Forhøyning #FalskeFletter #Fletter #Håndarbeid #Håndstrikket #Håndlaget

16 kommentarer

Siste innlegg