Snøløvsett

Hei hei!
Lenge siden det har vært innlegg her, ser jeg.

Men har fått meg en ny hobby, som jeg har brukt litt tid på.


Kommer tilbake siden, med hva den nye hobbyen er. 🙂 

Har så absolutt ikke sluttet å strikke fordet nei. 🙂


 

Nå er det blitt ett Snøløvsett.

Strikket i Merino Extra Fine.
Størrelse 4 år.

Eller det er ikke helt riktig.
Genseren har jeg lagt opp til 6 år og strikket lengden etter 4 år,
for jeg synes snøløvgenseren er veldig smal.

Strikket på pinne nr. 3,5
 

#Snøløv #Snøløvsett #Hobby #Strikket #Knitted #MerinoExtraFine
#Genser #Bukse #Sokker #Lue #Håndarbeid #Håndlaget #Håndstrikket.

6 kommentarer
    1. Heisan.-)) Nydelig sett og det er et fint mønster på dette. Men nå lurer jo jeg også på hva det er for noe nytt du holder på med av hobby. Men den som venter får nok se snart tenker jeg.?? Ønsker deg en fortsatt fin dag og en god klem kommer fra meg her nede i regntunge Østfold nå.-)

    2. Hobbystua: Tusen takk Marianne. Liker godt snøløv-mønsteret. Enkelt og fint.
      Blir nok ett innlegg om den nye hobbyen snart. Må bare få tatt noen bilder. :-)) En fin kveld til dere. Regner litt her også. Klem fra nord. :-))

      1. Hei hei!
        Mønster på genser og lue er i boka Strikk Meg. Bukse og sokker har jeg bare funnet et mønster jeg liker og satt inn snøløvborden. Fargene jeg har brukt er Natur 02 og Nordsjøen 28.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg