Stort sitteunderlag til mannen, ferdig

Da ble endelig mannen sitt sitteunderlag også ferdig.

Fikk ikke tatt bilde med det i stolen, for den ligger i bobilen som står på veksted.
Mitt sitteunderlag som jeg laget tidligere, kan du se her.

Nærbilde av nålefiltinga. 🙂

Strikket i Cortina Soft.
Tova godt i maksina.
Nålefiltet motiv, etter toving.

Nå skal vi ikke fryse i ryggen, når vi sitter ute og koser oss.

King var rask til å teste det, og det ble godkjent. 🙂

Ta gjerne en titt innom salgsbloggen min.

 

#Sitteunderlag #Strikket #Knitted #CortinaSoft #Tovet #Felted
#Nålefiltet #Salgsblogg #Håndstrikket #Håndarbeid #Håndlaget

14 kommentarer
    1. Henger meg på skrytet fra dei andre. Og i tilegg vil eg skryte av det arbeidet du ahr gjort. Det må vere litt av ein jobb å strikke det sitte elelr liggeunderlag kan det vel også vere. Kjempeflott og så den nålfiltinga da. Skjønner ikkje at dere får til slikt eg da. ER så flinke.

    2. gretashobby: Tusen takk skal du ha. Ja det er mye jobb med et slikt sitteunderlag. Også så kjedelig. Hehe. Men nålefiltingen er morsomt da. 🙂 Tror ikke det blir flere slike, hvertfall ikke på lenge. 🙂

    3. Fantastisk flott teppe. Du kan virkelig dette med nålefilting 🙂 Kjempeflott farge du har brukt, og den snømannen var bare helt herlig 🙂 Å strikke det teppet var sikkert kjedelig, men du verden så gøy det må være å begynne på nålefiltingen når du kommer så langt 🙂 Du er kjempe flink 🙂

    4. hobbyz: Tusen takk skal du ha. Nålefilting er veldig morsomt. Det var veldig kjedelig å strikke selve underlaget ja, men det var glemt når jeg begynte med nålefiltingen. :-)) Takk igjen.

    5. Utrolig flott dette sitteunderlaget du har laget,og nålefiltingen du gjør er jo bare et stort kunstverk i seg selv:-) Herlige King som ligger og passer på det du tover:-)

    6. Hobbystua: Tusen takk skal du ha.. Like morsomt hver gang jeg nålefilter og ser hvordan resultatet blir. :-)) Ja King er raskt på plass, når slike ting blir liggende tilgjengelig. :-))

    7. Du lager mye fint! Jeg tover også sitteunderlag men strikker dem ikke først. Bare tover fra kardet og vasket ull som kommer i flak fra fabrikken. Så filter jeg med nål etterpå slik som du har gjort. Det er veldig artig!

    8. Unni Adele Ekaas: Tusen takk skal du ha. Har vært innom deg å sett på dine sitteunderlag. De var jo bare fantastiske. Utrolig flink er du. Legger meg til som følger, slik at jeg får se alt ettervært som du lager. Ha en fortsatt fin 17. mai.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg