Det store sjalet

Nå har jeg fått laget meg et stort sjal.

Laget et lite sjal tidliger i denne fargen og likte fargen veldig godt.
Da bestemte jeg meg for at jeg ville lage meg et stort sjal.

Slike sjal er deilige å slenge over seg når man sitter ute
en sommerkveld og det begynner bli litt kjølig.

Dette er også strikket på strikkemaskin
i garnet Drops Delight.
Trådspenning 10,2

Min salgsblogg

 

#Sjal #Strikket #Knitted #Strikkemaskin #Garn #Yarn
#Drops #Delight #Trådspenning #Maskinstrikk #Salgsblogg #Håndarbeid

6 kommentarer
    1. Heisan.-) Nydelig sjal og det vil du få mye glede av og bruke utover og igjen flotte glade fargesammensetninger:-)) Og jeg skjønner det går fort med strikkemaskinen,,eller hvor lang tid bruker du ca på et slikt sjal?
      Må du ha en fortsatt fin søndag :-))

    2. Herlig sjal i herlige farger. JA dette blir godt å ha over skulkrene ein litt kjølig sommerkveld. Eller utenpå en lett svart genser ein høstdag. Du koser deg med strikkemaskinen skjønner eg. Ha ei flott uke kjære deg. Spent på kva det er det neste du lager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg